Manglende afhentning

  • Del:

Hvis du ikke har fået hentet affald eller der er andre problemer med afhentningen af affald, kan du melde det til vognmanden enten via vores selvbetjeningsløsning Renoweb eller via telefon.

Renoweb
Renoweb er en selvbetjeningsløsning, som du har adgang til via internettet 24 timer i døgnet.

Glostrup Forsyning kan med dette system følge med i de problemer, der måtte være med afhentning af affaldet. I Renoweb kan du bl.a. se, hvornår affaldet hentes på din adresse og hvilket materiel, der er tilmeldt. Der kan dog være afvigelser i tømningsdagene pga. helligdage.

Vejledning i brugen af Renoweb til indberetning om problemer:

  • Klik på Renoweb
  • Vælg hvilken affaldstype, det drejer sig om. Det kan både være dagrenovation, haveaffald, storskrald, papir/plast og glas/metal
  • Skriv adressen
  • Markér klagepunktet
  • Skriv evt. i kommentarfeltet
  • Hvis du vil have svar fra vognmanden, så husk at skrive dit telefonnummer eller e-mail adresse
  • Tryk på send

Beskeden vil blive behandlet af vognmanden senest den efterfølgende arbejdsdag. Hvis du har fået en meddelelsesseddel af skraldemanden, skal du ikke melde det via Renoweb.

Driftsinfo