Parcelhuse

  • Del:

I Glostrup Kommune står Glostrup Forsyning for affaldshåndteringen. Alle kunder tilbydes de samme ordninger, såsom dagrenovation, storskrald, glas/metal og papir/plast, men man har som kunde mulighed for at vælge størrelse på dagrenovationsbeholder og enten have 7-dages eller 14-dages tømning. De valg justerer din endelige takst. Du kan se prislisten her

Du skal, som den eneste obligatoriske beholder, selv købe din dagrenovationsbeholder. Først efter 2022 kommer Glostrup Forsyning til at eje alle affaldsbeholdere, der står hos kunder. Det er muligt at købe beholder på vores webshopHvis du vil have en haveaffaldsbeholder, er det også her, du kan købe sådan en. Du kan på websitet læse om alle de krav og fakta, der findes i forbindelse med affaldshåndteringen.

Når det kommer til parcelhuse og tilmelding til affaldsordningen, er der tre forskellige scenarier, du skal kigge på.

Hvad hvis jeg bygger hus på tom grund, overtager eller nedriver et hus?

Nyt hus på tom grund

  • Du skal kontakte Glostrup Forsyning på forsyning@glostrupforsyning.dk for at blive tilmeldt affaldsordningen

Overtagelse af hus

  • De nuværende ordninger for ejendommen fortsætter, uden at du skal gøre noget. Du kan godt ændre i ordningerne, og så skal du kontakte Glostrup Forsyning på forsyning@glostrupforsyning.dk.

Nedrivning af hus 

  • Kontakt os når/hvis affald midlertidigt skal afmeldes og kontakt os, når ejendommen igen skal have hentet affald. Du skal selv opbevare beholderne, hvis du i en periode er afmeldt. 

Fandt du det du søgte?

Driftsinfo