Tilmelding til affaldsordning

  • Del:

Skal du tilmeldes affaldsordningen i Glostrup?

I Glostrup Kommune står Glostrup Forsyning for affaldshåndteringen. Alle kunder tilbydes de samme ordninger, såsom dagrenovation, storskrald, glas/metal og papir/plast, men man har som kunde mulighed for at vælge størrelse på dagrenovationsbeholder og enten have 7-dages eller 14-dages tømning. De valg justerer din endelige takst. Du kan se prislisten her

Du skal, som den eneste beholder, selv købe din dagrenovationsbeholder. Først efter 2022 kommer Glostrup Forsyning til at eje alle affaldsbeholdere, der står hos kunder. Det er muligt at købe beholder på vores webshop. Hvis du vil have en haveaffaldsbeheholder, er det også her, du kan købe sådan en. Du kan på websitet læse mere om alle de krav og fakta, der findes i forbindelse med affaldshåndteringen.

Affaldsløsninger afhænger af din boligtype, og derfor har vi skrevet om de krav, der knytter sig til hver boligtype.

Vedrører din henvendelse:

  • Parcelhuse
  • Kolonihaver (under udarbejdelse)
  • Etageboliger (under udarbejdelse)

Når du skal tilmeldes affaldsordningen, skal du kontakte Glostrup Forsyning på forsyning@glostrupforsyning.dk.

 

 

Driftsinfo