Susanne og Mette tager ikke telefonen tirsdag d. 5. november, da de er på kursus hele dagen. Men de er tilbage dagen efter.
Telefonerne er lukket
Det er ikke muligt at ringe til os tirsdag d. 5. november, da vores to dygtige kundeservicemedarbejdere skal på kursus.
Hvad gør jeg så?
Hvis dit affald ikke er blevet hentet, hvis du vil se din regning eller noget helt tredje, kan du altid bruge vores selvbetjeningsløsninger.
Klik her for at se selvbetjeningsløsningerne.
Ellers er du selvfølgelig altid velkommen til at sende os en mail, som vi vil kigge på fra onsdag d. 6. november. Send en mail til forsyning@glostrupforsyning.dk
Hvis uheldet er ude
Hvis der opstår et akut vigtigt problem - f.eks. at der er brud på en vandledning eller på et fjernvarmerør - skal du ringe til vores vagttelefon:
Vandforsyningen
Vagt: 43 20 80 69
Spildevand
Vagt: 43 20 80 49
Fjernvarme
Vagt: 43 20 80 69