Manglende afhentning

  • Del:

Hvis du ikke har fået hentet affald eller hvis du oplever andre problemer med afhentningen af affald, kan du melde det via vores selvbetjeningsløsning Renoweb

Renoweb 

Renoweb er en selvbetjeningsløsning, som du har adgang til via internettet 24 timer i døgnet.

I Renoweb kan Glostrup Forsyning følge med i de udfordringer, der måtte være med afhentning af affaldet. I Renoweb kan du ud over at melde manglende tømning bl.a. se, hvornår affaldet hentes på din adresse og hvilket materiel, der er tilmeldt. Der kan dog være afvigelser i tømningsdagene pga. helligdage.

Vejledning i brugen af Renoweb til indberetning om problemer:

  • Klik på Renoweb
  • Vælg hvilken affaldstype, det drejer sig om. 
  • Skriv adressen
  • Markér klagepunktet
  • Skriv evt. i kommentarfeltet
  • Tryk på send

Beskeden vil blive behandlet af vognmanden. Hvis du har fået en meddelelsesseddel af skraldemanden, skal du ikke melde det via Renoweb.

Særligt for etageejendomme

Har din etagebolig ikke fået afhentet affald, eller der er andre problemer med afhentningen af affald, så skal du bede din vicevært eller affaldsansvarlige om at anmelde den manglende afhentning.

Fandt du det du søgte?

Driftsinfo