Min Forsyning

  • Del:

OBS: Vi har konstateret at vores leverandør har en fejl i systemet, når man logger på første gang med nem ID. Det er rigtig ærgerligt både for os og for jer som kunde. I kan logge ind med jeres kunde nr. og faktura nr. som står på den seneste faktura/acontoregning. Kan du ikke finde dit kundenummer, er du velkommen til at ringe til os.

Såfremt du oplever problemer første gang du logger på med NEM-ID skal I kontakte os på telefon 43208020 eller mail forsyning@glostrupforsyning.dk .


LOGIND

Du kan på Min Forsyning" logge ind med enten kundenummer eller NEM-ID.

GIV OS DIT SAMTYKKE
Har du ikke givet dit samtykke senest den 1. oktober 2018 vil vi slette dit CPR-nummer hvorved nedenstående ikke er muligt.

Hvis du ikke giver dit samtykke
Hvis du ikke giver dit samtykke til, at vi kan indsamle dit CPR-nummer, kan vi ikke udbetale evt. tilgodehavender via NemKonto. De vil derfor blive modregnet i næste aconto regning. Du vil desuden ikke kunne logge ind med NEM-ID eller tilmelde dig E-boks, idet det kræver at vi har dit CPR-nummer.

Hvordan giver du dit samtykke?
Du kan frivilligt give dit samtykke på ”Min Forsyning". Log på og accepter samtykkeerklæringen.

Dette gør det hele meget nemmere og hurtigere for dig at få dine penge udbetalt.

Se vores Privatlivspolitik her

Ubetalte regninger
Hvis du har ubetalte regninger, kan vi uden dit samtykke indhente dit CPR-nummer fra CPR-registret alene til inddrivelse. Så snart inddrivelsesformålet er overstået vil vi slette dit CPR-nummer igen.

Tilbagetrækning af samtykke
Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage via Min Forsyning"

Vi behandler desuden dit CPR-nummer, hvis vi har fået samtykke hertil til vores faktureringsforløb herunder inddrivelse. Hvis du har givet dit samtykke til, at vi kan indsamle dit CPR-nummer, kan vi dog også bruge dette i forbindelse med automatiske udbetalinger til NemKonto og henvendelser via E-boks.

Det er vigtigt, at du opdaterer dine profiloplysninger med e-mail og telefonnummer samt hvor mange I bor i husstanden mv. På den måde kan vi altid give dig direkte besked, hvis der opstår akutsituationer.

Det er din egen opgave at opdatere din profil, så den altid indeholder korrekte oplysninger.

PÅ "Min Forsyning" KAN DU:

  • se din aconto- og årsregning
  • selv indberette aflæsning af dine målere
  • få en oversigt over dit forbrug
  • se aftalte besøg fx i forbindelse med målerskift
  • se og redigere dine profiloplysninger

TILMELD DIG E-REGNING

  • Log ind med kundenummer eller NEM-ID
  • Opdater "min profil" med en e-mail.
  • Indsæt e-mail under 'tilmeld'.
  • Tryk tilmeld

 

Driftsinfo