Coronavirus

Drift under coronavirus

Kundeservice

Hold dig opdateret på Glostrup Forsynings drift under covid-19.

Vores beredskab arbejder for, at du stadig har vand og varme samt mulighed for at komme af med både dit affald og spildevand. Det er vigtigt for os som forsyningsvirksomhed, at der til enhver tid opretholdes en sikker forsyning.

Vi følger selvfølgelig myndighedernes opfordring til at bremse spredningen af covid-19. Vi har senest den 12. april 2021 foretaget nogle driftsændringer, som du kan se nedenfor. 

Hvad betyder covid-19 for dig som kunde?

  • Det er muligt at møde op på Ørnebjergvej. Kundeservice besvarer foretrækker dog, at du bruger telefonen eller sender en mail, hvis det kan klares sådan. 
  • Hvis du har akut brug for hjælp med vand, varme og spildevand, så kontakt os som normalt på 43 20 80 20. Udenfor normal åbningstid kontaktes vagttelefonen for vand og fjernvarme på 43 20 80 69 og for spildevand på 43 20 80 49.
  • Ikke akutte spørgsmål om fx regninger, affald eller lignende bedes som normalt henvendes til forsyning@glostrupforsyning.dk eller 43 20 80 20 indenfor den normale åbningstid. Af hensyn til forsyningssikkerheden er det vigtigt, at du ikke anvender vores vagtlinjer til disse spørgsmål.
  • Dit affald afhentes stadig. Glostrup Genbrugsstation er også åben som normalt.

Oftest stillede spørgsmål om coronavirus

Bliver mit affald stadig afhentet?

Ja. Dit affald bliver stadig afhentet jf. affaldskalenderen.

Kan jeg aflevere affald på Glostrup Genbrugsstation?

Glostrup Genbrugsstation er åben som normalt.

Mit affald er ikke blevet hentet. Hvad gør jeg?

Som normalt kan du ringe til kundeservice eller bruge affaldsapp'en Affaldsportalen.

Jeg har ikke vand eller varme. Hvad gør jeg?

Du kan som normalt kontakte kundeservice på telefon. I normal åbningstid skal du stadig ringe direkte til kundeservice og vagttelefonen uden for normal åbningstid. 

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har et spørgsmål til en regning?

Som normalt skal du kontakte kundeservice på forsyning@glostrupforsyning.dk eller på 43 20 80 20.