Det gamle vandtårn

Årsberetning - hvad skete der i 2020?

I årsberetningen for 2020 har vi samlet alt det, der er sket på tværs af alle vores forsyningsområder.

Et år med corona

I 2020 kom corona ind over Danmark som en stor bølge, og Glostrup Forsyning blev selvfølgelig også påvirket af konsekvenserne ved corona.

Da Danmark i marts lukkede ned, gik forsyningen i nødberedskab, og alle der kunne hjemsendes blev hjemsendt. Herefter fulgte en lang række restriktioner, og det betød også, at Glostrup Genbrugsstation i en kort periode var lukket. Det var tiltag, der skulle sikre forsyningssikkerheden på trods af corona.

Da samfundet så småt begyndte at åbne igen omkring sommeren, så var der mere normale tilstande på vores lokationer, og alle ansatte var nu fysisk tilbage på arbejde. Det var dog nu en hverdag med afstand, håndsprit og andre restriktioner.

I efteråret måtte vi i gang med flere restriktioner igen, da smittetallene steg i Danmark. Først gjaldt det mundbind for vores kunder i receptionen på Ørnebjergvej, og derefter hjemsendelse for de ansatte, hvor det var muligt i forhold til arbejdsopgaverne. Denne gang forblev genbrugsstationen åben.

Vi er i Glostrup Forsyning glade for og stolte af, at vi med vores tiltag og dygtige medarbejdere sikrede, at vi sammen fastholdt forsyningssikkerheden - på trods af corona.

Du kan læse meget mere om vores 2020 i årsberetningen.